Cena: 5.000 Kč – 12.500 Kč bez DPH
Program představuje techniky a strategie pro úspěšnou akvizici nových významných zákazníků.
POPIS PROGRAMU:
Účastníci se během programu seznámí s příčinami vzniku námitek ze strany zákazníka. Během programu si účastníci vyzkouší, jak námitkám předcházet a jak námitky řešit, když se objeví. Cílem je naučit účastníky úspěšně vyřešit zákaznické námitky a použít je pro úspěšné dosažení prodejních výsledků.
CÍLE PROGRAMU:
OBSAH PROGRAMU:
ÚČASTNÍCI PROGRAMU:
Obchodníci, Key Account manažeři, Area Sales manažeři, Obchodní ředitelé
ROZSAH PROGRAMU:
4h online webinář nebo 2h individuální koučování (účastník si vybere kapitolu)
Pavlína Křížová
Nejvyšší dosažené vzdělání
Univerzita Jana Amose Komenského v Praze, Mgr.
Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru
Lektorské dovednosti
Komunikační dovednosti; Prodejní a obchodní dovednosti; Vyjednávání; Mystery shopping / mystery guest; Řízení konfliktů a rozdílnosti; Prezentační dovednost; Přesvědčivý projev; Manažerské dovednosti a motivace; Individuální a týmové koučování