Cena: 5.000 12.500  bez DPH

Domluvit schůzku je čím dál náročnější. I tak ale existují osvědčené postupy, jak zvýšit úspěšnost.


Zrušit výběr

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Pokud obchodník nemá nasmlouvané schůzky, tak je pro něj těžké splnit obchodní cíle, které má nastavené. Domluvit schůzku je čím dál náročnější. I tak ale existují osvědčené postupy, jak zvýšit úspěšnost. Po absolvování toho programu bude účastník schopen lépe vést celý hovor, zvýšit konverzní poměr mezi hovory a domluvenými schůzkami. A nebude se bát námitek v telefonátu.


CÍLE PROGRAMU:

  • Zvýšit počet domluvených schůzek
  • Zafixovat správnou strukturu vedení hovoru
  • Zjistit motivaci druhé strany a umět ji použít pro sjednání schůzky
  • Naučit se reagovat na nejčastější námitky

OBSAH PROGRAMU:

  • Struktura rozhovoru
  • Fáze prodejního procesu – prodeje schůzky
  • Úvod telefonátu (4MAT + motivace kodpovědím)
  • Otevřené otázky (hard, soft)
  • Porovnání s konkurencí
  • Prodej přes užitek
  • Práce s námitkami

ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

Obchodníci, Key Account manažeři, Area Sales manažeři, Obchodní ředitelé


ROZSAH PROGRAMU:

4h online webinář nebo 2h individuální koučování (účastník si vybere kapitolu)

Lektor

Karel Jodas

Nejvyšší dosažené vzdělání

Open University

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • 19 let v oblasti prodeje
  • 14 let zkušenosti s rozvojem prodejců, KAM a manažerů
  • 8 let konzultační praxe

Lektorské dovednosti – specializace

  • Rozvoj a nastavování prodejních procesů a procesů sales managementu
  • Implementace CRM nástroje a Marketing & Sales controlling
  • na zlepšování obchodníků, managementu a sales procesů ve firmách