Cena: 7.500 12.500  bez DPH

Účastníci získají teoretické a praktické zkušenosti v oblasti komunikace v obtížných situacích s klienty.


Zrušit výběr

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Účastníci získají teoretické a praktické zkušenosti v oblasti komunikace v obtížných situacích s klienty. Cílem programu je zvládat tyto obtížné situace, porozumět zákonitostem komunikace v obtížných situacích za pomocí typologie jednotlivých klientů a to tak, aby byl co možná nejvíce ošetřen vztah s klientem.


CÍLE PROGRAMU:

  • Pochopit přirozenosti odlišných stylů jednání a chování lidí a tím snížení obav z obtížných situací s klienty.
  • Zefektivnit způsoby řešení obtížných situací s klienty.
  • Posílit sebedůvěru a tím i profesionálnější působení na klienty.

OBSAH PROGRAMU:

  • Typologie obtížných lidí
  • Způsob komunikace a obranné mechanismy
  • Transakční analýza
  • Psychologie obtížných situací a konfliktů
  • Dynamika, prevence a léčba obtížných situací a konfliktů
  • Využití asertivity v obtížných situacích

ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

Obchodníci, manažeři


ROZSAH PROGRAMU:

6h prezenční forma nebo 2h individuální koučování (účastník si vybere kapitolu)

Lektor

Martin Rejmíš

Nejvyšší dosažené vzdělání

Univerzita Karlova v Praze (Pedagogická fakulta), Mgr.

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • 16 let klinické psychoterapeutické praxe
  • úspěšný farmaceutický reprezentant
  • 10 let konzultační a trenérské praxe (více jak 1000 tréninkových dnů)

Lektorské dovednosti – specializace

  • na zlepšování psychické odolnosti obchodníků, managementu
  • na využití psychické síly a energie v životě manažera
  • na zlepšování obchodníků, managementu a sales procesů ve firmách
  • na konzultační a změnové projekty – na jejich analýzu, design a implementaci
  • na nastavení a zavedení systému MBE do praxe