Cena: 7.500 12.500  bez DPH

Prohloubíte a zlepšíte své taktické dovednosti v oblasti vytváření vztahů a vazeb, prezentovaní nabídek i při výběrových řízení, naučíte se v praxi rozpoznávat taktiky a vyjednávat tak, abyste zdárně uzavřeli více obchodů.


Zrušit výběr

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Faktory, které ovlivňují úspěch, jsou stejné ve sportu i v prodeji. S tím rozdílem, že v obchodě nejsou žádné medaile za druhé a třetí místo. Faktory, které jsou v prodeji pro úspěch klíčové, jsou produktové znalosti, technika prodeje, psychologie prodeje a vhodně zvolený postup u zákazníka – taktika. Taktika se při prodeji používá zcela běžně. Někdo je v jednání obratnější, jiný méně. A zakázku většinou získá pouze ten nejlepší obchodník, který je i výborný taktik.

Tento program je určený pro obchodníky a manažery, kteří mají zájem se zdokonalit v této dovednosti. Prohloubíte a zlepšíte své taktické dovednosti v oblasti vytváření vztahů a vazeb, prezentovaní nabídek i při výběrových řízení, naučíte se v praxi rozpoznávat taktiky a vyjednávat tak, abyste zdárně uzavřeli více obchodů. Program obsahuje reálné a konkrétní situace z obchodu, kde si definujete způsob a taktické postupy pro dosažení Vašeho cíle.


CÍLE PROGRAMU:

  • Seznámit se s taktikami prodeje.
  • Vytvořit a naplánovat vhodnou taktiku při vedení obchodního případu.
  • Umět taktiku realizovat a pružně přizpůsobit situaci u zákazníka.
  • Poznat a eliminovat taktiku konkurence.
  • Zvýšit úspěšnost uzavírání obchodů.

OBSAH PROGRAMU:

  • Lanchesterova strategie při prodeji.
  • Jak vyhrát výběrové řízení.
  • 3P analýza.
  • Produktová a kontaktní taktika.
  • Jak vytvářet vazby, vztahy a sítě.
  • Jak vytvářet potřebu.
  • Jak takticky nastavit a prezentovat nabídku.
  • Jak eliminovat konkurenční taktiky.
  • Jak takticky pracovat s cenou.
  • Jak takticky postupovat při vyjednávání.
  • Jak pracovat se špinavými taktikami nákupu.

ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

Obchodní zástupci, manažeři prodeje


ROZSAH PROGRAMU:

1 den

Lektor

Karel Jodas

Nejvyšší dosažené vzdělání

Open University

 

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • 19 let v oblasti prodeje
  • 14 let zkušenosti s rozvojem prodejců, KAM a manažerů
  • 8 let konzultační praxe

 

Lektorské dovednosti – specializace

  • Rozvoj a nastavování prodejních procesů a procesů sales managementu
  • Implementace CRM nástroje a Marketing & Sales controlling
  • na zlepšování obchodníků, managementu a sales procesů ve firmách