Cena: 14.000  bez DPH

Naučíte se zpracovat strategii společnosti nebo porozumět strategii a jak ji zavádět do praxe.


Zrušit výběr
 Kč

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Tento programu je určen pro Top manažery, kteří strategie tvoří nebo vyšší střední manažeři, kteří ji potřebují rozumět a aplikovat do praxe. Jedná se o pokročilý program pro manažery, kteří chtějí v řízení společnosti „zapnout dálková světla“ a jet rychleji a bezpečněji se svými společnostmi a týmy. Pro roční řízení firem je program stejně důležitý jako program Management.


CÍLE PROGRAMU:

  • Uvědomit si význam existence strategie jako místa pro tvoření kvalitních dlouhodobých rozhodnutí, která firmu vedou do budoucích časů, která jsou základem pro leadership a která pomohou firmě získat více jak dvouciferný růst.
  • Naučit se vytvořit strukturu dokumentů strategie a jak postupovat efektivně při jejích vytvoření.
  • Naučit se proces strategie (kdy ji začít dělat, kdo se má účastnit a jak kvalitně postupovat).
  • Získat 80 strategických oblastí, které můžete zvážit a využít při svém rozhodování (jedná se o velmi kvalitní zahraniční know how).
  • Výstupem bude zpracovaná strategie společnosti nebo porozumění strategii a jak ji zavádět do praxe.

OBSAH PROGRAMU:

  • Jak vypadá strategický dokument, který postupně vypracujeme.
  • Jak vypadají strategické oblasti, které budeme při rozhodnutích zvažovat.
  • Jak dostat do strategie kvalitu – data ze dvou zdrojů, fact based decision atd.
  • Jak nastavit vizi, misi, hodnoty společnosti.
  • Jak nastavit dlouhodobé cíle.
  • Jak zpracovat SWOT analýzu externích příležitostí a hrozeb a interních slabin a silných stránek.
  • Jak vybrat strategická rozhodnutí – impact vs pravděpodobnost
  • Jak nastavit strategické projekty.

ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

  • Top manažeři, kteří strategii vytváří.
  • Vyšší střední manažeři, kteří se na tvorbě strategie podílí a kteří ji mají denně aplikovat do praxe.

ROZSAH PROGRAMU:

  • 1 denní prezenční program

Lektor

Pavel Procházka

Nejvyšší dosažené vzdělání

Univerzita Palackého v Olomouci (přírodovědecká fakulta – obor optika a optoelektronika), Mgr.

 

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • 25 let zkušeností v konzultantské společnosti na pozicích konzultant a manažer
  • 20 let vedení týmů a společností
  • celkové vybudování fungující konzultační a prodejní organizace, která ročně proškolí 50 tisíc lidí
  • více jak 2000 tréninkových dnů jako lektor

 

Lektorské dovednosti – specializace

  • na zlepšování obchodníků, obchodního managementu, sales procesů a Sales Performance Managementu ve firmách
  • na nastavení systémů a řízení firem (konzultační a změnové projekty – na jejich analýzu, design a implementaci)
  • na vybudování prodejních organizací na klíč
  • na vzdělávací start-up pro jednotlivé velké firmy / investory
  • na řízení výkonu společností

na nastavení a zavedení systému MBE do praxe

 

Lektorské dovednosti

Komunikační dovednosti; Prodejní a obchodní dovednosti; Vyjednávání; Mystery shopping / mystery guest; Řízení konfliktů a rozdílnosti; Prezentační dovednost; Přesvědčivý projev; Manažerské dovednosti a motivace; Individuální a týmové koučování