Cena: 7.500 12.500  bez DPH

Náš zákazník – náš pán. Proč to často takto vidí jen manažer? Které jsou nejčastější příčiny „vlastních písečků“ a jak toto změnit?


Zrušit výběr

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Všichni ve firmě se navzájem potřebují, protože zákazník kupuje kvalitu ve výsledku nabízených produktů a služeb. Náš zákazník – náš pán. Proč to často takto vidí jen manažer? Které jsou nejčastější příčiny „vlastních písečků“ a jak toto změnit?


CÍLE PROGRAMU:

  • zlepšit interní spolupráci napříč firmou

OBSAH PROGRAMU:

  • Strategie a její komunikace
  • Zájmy a motivace jednotlivce versus potřeby firmy
  • Leadership v každodenním životě firmy
  • Rozvoj jednotlivce a týmů

ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

manažeři na všech pozicích, talenti, majitelé firem


ROZSAH PROGRAMU:

6h prezenční forma nebo 4h on line webinář nebo 2h individuální koučování (účastník si vybere kapitolu)

Lektor

Martin Rejmíš

Nejvyšší dosažené vzdělání

Univerzita Karlova v Praze (Pedagogická fakulta), Mgr.

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • 16 let klinické psychoterapeutické praxe
  • úspěšný farmaceutický reprezentant
  • 10 let konzultační a trenérské praxe (více jak 1000 tréninkových dnů)

Lektorské dovednosti – specializace

  • na zlepšování psychické odolnosti obchodníků, managementu
  • na využití psychické síly a energie v životě manažera
  • na zlepšování obchodníků, managementu a sales procesů ve firmách
  • na konzultační a změnové projekty – na jejich analýzu, design a implementaci
  • na nastavení a zavedení systému MBE do praxe