Cena: 12.500 140.000  bez DPH

Program patří k základnímu vybavení obchodních zástupců/reprezentantů a pracovníků podpory prodeje.


Zrušit výběr

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Sales University je profesní kvalifikací na pozici obchodního reprezentanta, který prodává firmám, lékařům, řetězcům, klíčovým zákazníkům apod.

Během roku účastník absolvuje 5 částí programu s cílem naučit se správně prodávat, vyjednávat o podmínkách a zvládat prodej v obtížných situacích.
Cílem programu je, aby účastník pochopil svou práci v celé šíři, zároveň zlepšil své prodejní výsledky a svou samostatnost a uvolnil tak svému manažerovi ruce.

Pomocí prezentace “best practices” se naučíte nebo zlepšíte v klíčových prodejních, vyjednávacích a prodejně manažerských dovednostech a kvalitně implementujete získané know – how v prostředí Vaší firmy a Vašeho segmentu.


CÍLE PROGRAMU:

  • Naučit obchodního zástupce/reprezentanta:
    • Profesionální prodejní techniku na jednání 1:1 se zákazníkem.
    • Vyjednávat o podmínkách.
    • Jak pracovat se svou motivací a překonávat neúspěchy, které k jeho práci patří a jak si udržovat dlouhodobou stabilní motivaci prodávat.
  • Zlepšit proces rozhodování u svých zákazníků i s sebe – obchodníka.

OBSAH PROGRAMU:

1.část – Prodejní dovednosti 1

  • Role obchodního zástupce
  • Efektivní komunikace
  • Fáze prodejního jednání
  • Vytváření kontaktů se zákazníky
  • Analýza a vytváření potřeb zákazníka
  • Efektivní argumentace
  • Uzavření obchodu
  • Příprava na prodejní jednání

2. část – Prodejní dovednosti 2

  • Prezentace best practices a oponentura
  • Nákupní a prodejní psychologie
  • Překonávání námitek
  • Cenová jednání
  • Telefonické domlouvání návštěv
  • Práce s prodejními pomůckami

3. část – Vyjednávací dovednosti 1

  • Prezentace esejí a oponentura
  • Úvod do vyjednávání
  • Fáze procesu vyjednávání
  • Příprava na vyjednávání
  • Taktiky při vyjednávání

4. část – Řešení obtížných situací při prodeji

  • Prezentace best practices a oponentura
  • Vyjednávání o finančních podmínkách
  • Týmové vyjednávání
  • Komunikace a složité situace při vyjednávání
  • Vyjednávání s top manažery

5. část – Efektivia obchodníka / time management v praxi

  • Prezentace best practices a oponentura
  • Kategorizace zákazníků
  • Plánování práce v regionu
  • Time management
  • Prodej stávajícím zákazníkům – spolehlivost opakovaného prodeje
  • Chytrost v cross-sellingu a up-sellingu

ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

Ať už jste na pozici obchodního zástupce nebo reprezentanta, kteří jako zaměstnanci prodávají B2B firmám nebo lékařům, klíčovým zákazníkům, maloobchodům a velkoobchodům, potřebujete zvýšit výkonnost a nalézt novou motivaci, máme Vás kam posunout.


ROZSAH PROGRAMU A AKTUÁLNÍ TERMÍNY:

5 x 2 dny prezenční forma nebo 2h individuální koučování (účastník si vybere kapitolu)

1. běh 2022/2023

  • 1. část 25.-26.01.2022
  • 2. část 26.-27.04.2022
  • 3. část 07.-08.06.2022
  • 4. část 15.-16.11.2022
  • 5. část 07.-08.02.2023

2. běh 2022/2023

  • 1. část 12.-13.04.2022
  • 2. část 21.-22.06.2022
  • 3. část 22.-23.11.2022
  • 4. část 31.01.-01.02.2023
  • 5. část 18.-19.04.2023

3. běh 2022/2023

  • 1. část 04.-05.10.2022
  • 2. část 03.-04.01.2023
  • 3. část 11.-12.04.2023
  • 4. část 20.-21.06.2023
  • 5. část 29.-30.8.2023

4. běh 2022/2023

  • 1. část 29.-30.11.2022
  • 2. část 04.-05.04.2023
  • 3. část 27.-28.06.2023
  • 4. část 05.-06.09.2023
  • 5. část 07.-08.11.2023

Lektor

Pavlína Křížová

Nejvyšší dosažené vzdělání

Universita Jana Amose Komenského v Praze, Mgr.

 

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • Lektor a konzultant – analýza tržeb, tvorba rozvojových plánů, jejich realizace a vyhodnocení
  • Training specialist, trenér a konzultant, analýza potřeb, tvorba rozvojových plánů, jejich realizace a vyhodnocení, podpora regionálních manažerů, tvorba výukových manuálnů pro zaměstnance, prezentace zaměstnavatele na studentských dnech
  • 13 let trenérské praxe

 

Lektorské dovednosti – specializace

  • Komunikačn dovednosti; Prodejní a obchodní dovednosti; Vyjednávání; Mystery shopping / mystery guest; Řízení konfliktů a rozdílnost; Prezentační dovednost; Přesvědčivý projev; Manažerské dovednosti a motivace; Indivuduální a týmové koučování