Cena: 5.000 12.500  bez DPH

Naučíte se, jak zjistit anebo vytvořit potřeby zákazníka a nechat si je akceptovat.


Zrušit výběr

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Absolventi programu se naučí, jak zjistit anebo vytvořit potřeby zákazníka a nechat si je akceptovat. Pochopíte, proč je důležité odhalit zákazníkovy priority a postoje a jak najít prostor pro cílenou argumentaci.


CÍLE PROGRAMU:

  • Rozebrat možnosti, jak cíleně zjistit a vytvořit potřeby zákazníka.
  • Najít způsoby, jak vést komunikaci pomocí otázek.
  • Vyzkoušet techniky, jak propojit argumentaci s užitkem.

OBSAH PROGRAMU:

  • Význam argumentace
  • Vlastnost – užitek
  • Vytváření potřeb
  • Typy argumentů
  • Prezentace řešení

ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

Obchodníci


ROZSAH PROGRAMU:

4h online webinář nebo 2h individuální koučování (účastník si vybere kapitolu)

Lektor

Karel Jodas

Nejvyšší dosažené vzdělání

Open University

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • 19 let v oblasti prodeje
  • 14 let zkušenosti s rozvojem prodejců, KAM a manažerů
  • 8 let konzultační praxe

Lektorské dovednosti – specializace

  • Rozvoj a nastavování prodejních procesů a procesů sales managementu
  • Implementace CRM nástroje a Marketing & Sales controlling
  • na zlepšování obchodníků, managementu a sales procesů ve firmách