Cena: 12.500 23.360  bez DPH

Program patří k základnímu vybavení obchodních zástupců/reprezentantů a pracovníků podpory prodeje.


Zrušit výběr

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Tento kurz je určený pro obchodní zástupce/reprezentanty a pracovníky podpory prodeje všech zaměření, začínající i zkušené. Prověří, doplní a vylepší Vaše prodejní dovednosti a znalosti a umožní Vám porovnat a procvičit Vaše schopnosti. Program obsahuje reálné modelové situace z praxe a diagnostické testy pro poznání své vlastní osobnosti. Program je sestaven tak, abyste získané informací mohli efektivně zavést do praxe a zlepšit tak své výsledky. Program patří k základnímu vybavení obchodních zástupců/reprezentantů a pracovníků podpory prodeje.


CÍLE PROGRAMU:

  • Naučit se prodávat a ovlivňovat zákazníky během prodejního jednání.
  • Porozumět celému prodejnímu procesu, jednotlivým faktorům úspěchu při prodeji.
  • Naučit se klíčové činnosti prodejního procesu.
  • Naučit se prodávat novým i stávajícím zákazníkům.
  • Naučit se prodávat nové produkty i zajistit křížový prodej (CrossSelling).
  • Zajistit plánovaný obrat a zisk prostřednictvím obchodních zástupců/reprezentantů.

OBSAH PROGRAMU:

  • Nákupní a prodejní psychologie.
  • Překonávaní námitek.
  • Cenová jednání.
  • Telefonické domlouvání návštěv.
  • Práce s prodejními pomůckami.
  • Individuální plán implementace.

ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

Obchodní zástupci, podpora prodeje


ROZSAH PROGRAMU:

2 dny prezenční forma nebo 2h individuální koučování (účastník si vybere kapitolu)

Lektor

Karel Jodas

Nejvyšší dosažené vzdělání

Open University

 

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • 19 let v oblasti prodeje
  • 14 let zkušenosti s rozvojem prodejců, KAM a manažerů
  • 8 let konzultační praxe

 

Lektorské dovednosti – specializace

  • Rozvoj a nastavování prodejních procesů a procesů sales managementu
  • Implementace CRM nástroje a Marketing & Sales controlling
  • na zlepšování obchodníků, managementu a sales procesů ve firmách