Cena: 154.000  bez DPH

Program je určený pro obchodníky, kteří mají dokončený základní rozvoj prodejních technik, mají základní prodejní kvalifikaci a 5 let zkušeností z prodeje.


Zrušit výběr

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Pokročilé prodejní techniky pro zkušené obchodníky jsou profesní kvalifikací na pozici obchodního reprezentanta, Key Account manažera, který prodává firmám, lékařům, řetězcům, klíčovým zákazníkům apod.

Během roku účastník absolvuje 3 části programu se závěrečnou obhajobou s cílem naučit se nové pokročilé prodejní techniky včetně umění nadchnout a prodat myšlenku a i zvládat prodej v komplexních situacích (Solution Selling). Smyslem programu je, abychom měli zkušené obchodníky, kam poslat na rozvoj, abychom zvýšili jejich schopnost nosit velké zakázky, získávat velké akvizice a udrželi je dalších 5-10 let ve firmě a ve výkonu.

Pomocí prezentace “best practices” a závěrečné obhajoby se Vaši lidé výrazně posunou a zlepší. Jedná se o koncept rozvoje, který používá Oxford Univerzita – kombinace metod založené na kvalitním know – how, prezentacích, vlastní iniciativě, samostudiu a odborné oponentuře.


CÍLE PROGRAMU:

  • Pochopit, proč je Solution Selling významný způsob prodeje součastnosti a budoucnosti.
  • Získat nástroje a techniky pro prodej v komplexních situacích.
  • Naučíte se vybírat správné firmy / zákazníky pro prodej komplexního řešení
  • Zlepšíte proces rozhodování u svých zákazníků i u sebe
  • Naučíte se techniky Consultative sellingu

OBSAH PROGRAMU:

1.část – Solution Selling

  • Prezentace best practices
  • Solution Selling – definice komplexního prodeje a jeho specifika
  • Consultative selling – jak prodávat myšlenky, co by se dalo koupit
  • Pendlování, spirála rozhodování, aktivní tlak a další techniky solution selling
  • Mobilizátor a jeho význam
  • Fáze solution a consultative sellingu
  • 5 typů obchodníků a kteří jsou úspěšní v solution sellingu

2. část – Psychologie prodeje

  • Prezentace best practices a oponentura
  • Jak hrát a vyhrávat
  • Psychologie prodejního úspěchu
  • Nejčastější obavy obchodníka a jejich zvládání v praxi
  • Typologie zákazníka a psychologie jeho rozhodování
  • Zvládání vlastního stresu a dlouhodobé únavy – Life balance

3. část – Prodej myšlenky před skupinou

  • Základy prezentační techniky, facilitace
  • Cíle a struktura prezentace – jak prodat myšlenku
  • Verbální komunikace při prezentaci / práce se skupinou
  • Neverbální komunikace při prezentaci / se skupinou
  • Jak prodat myšlenku různým cílovým skupinám při prezentaci
  • Práce s audiovizuálními pomůckami

Závěrečná obhajoba


ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

Program je určený pro obchodníky, kteří mají dokončený základní rozvoj prodejních technik, mají základní prodejní kvalifikaci a 5 let zkušeností z prodeje. Pro obchodníky, pro které hledáte pokročilý rozvoj a chcete je motivovat a udržet ve firmě.


ROZSAH PROGRAMU A AKTUÁLNÍ TERMÍNY:

3 x 2 dny prezenční forma + 1 den závěrečná obhajoba

1. běh 2022

  • 1. část 18.-19.1.2022
  • 2. část 8.-9.3.2022
  • 3. část 3.-4.5.2022
  • obhajoba 7.6.2022

2. běh 2022

  • 1. část 19.-20.4.2022
  • 2. část 28.-29.6.2022
  • 3. část 11.-12.10.2022
  • obhajoba 15.11.2022

3. běh 2022/2023

  • 1. část 20.-21.9.2022
  • 2. část 10.-11.1.2023
  • 3. část 23.-24.5.2023
  • obhajoba 20.6.2023

4. běh 2022/2023

  • 1. část 18.-19.10.2022
  • 2. část 21.-22.2.2023
  • 3. část 6.-7.6.2023
  • obhajoba 27.6.2023

Celková cena programu/části se skládá z ceny programu/tréninku a Konferenčního poplatku (náklady spojené s účastí na programu, stravu – oběd a coffee breaks, poskytnutí studijních materiálů a další náklady spojené s programem). Tento Konferenční poplatek je fixní a je vždy účtován a neobsahuje ubytování.

Lektor

Kateřina Dudková

Nejvyšší dosažené vzdělání

Vysoká škola podnikání, a.s., obor: Ekonomika a management,  Ing.

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • Lektor a konzultant
  • 10 let lektorské praxe

Lektorské dovednosti – specializace

  • Psychologie prodeje a prodejní komunikace
  • Manažerské techniky
  • Work-life balance
  • Leadership
  • Vedení lidí pro manažery
  • Firemní kultura a etika
  • Asertivita