Cena: 2.000 3.500  bez DPH

Zjistíte, co je potřeba k dosažení manažerských dovedností v oblasti plánování a organizování spolupracovníků.


Zrušit výběr

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Absolventi zjistí, co je potřeba k dosažení manažerských dovedností v oblasti plánování a organizování spolupracovníků. Uvědomí si, jak delegováním zvýšit zainteresovanost zaměstnanců na celkovém výsledku a nejenom na jednotlivých úkolech.  Naučí se sladit svá přání a svůj pracovní čas s časem svých podřízených. Seznámí se s efektivními technikami úkolování, kontrolování a hodnocení zaměstnanců. Uvědomí si, jak účinně zvýšit motivaci pracovníků a odhalit potenciál, který v nich je.


CÍLE PROGRAMU:

  • Odbourat či zmírnit vlastní bariéry vůči plánování, organizování a delegování.
  • Osvojit si postupy stanovování prioritních cílů.
  • Zlepšit se ve správném a efektivním úkolování spolupracovníků a následné kontrole.
  • Sebejistě vystupovat a působit na lidi.

OBSAH PROGRAMU:

  • Definice plánování a organizování
  • Stanovování vhodných dosažitelných cílů – jejich podpora
  • Jak zvolit správnou strategii pro dosažení cíle
  • Definování jednotlivých kroků, které je potřeba udělat pro dosažení cílů
  • Správné určení priorit
  • Jak odstranit denní „operativu“ a získat čas na řízení firmy a na strategická rozhodnutí
  • Jak prosadit své plány v týmu lidí
  • Jak získat a udržet přehled o plnění příkazů a projektů
  • Jak co nejlépe zorganizovat firmu – pro efektivní dosažení cílů
  • Forma organizační struktury – pokrytí všech potřebných činností firmy – „nic nechybí, nic nepřebývá“
  • Efektivní a přesné delegování, rozdělení úkolů
  • Měření výkonu zaměstnanců
  • Efektivní a spravedlivé hodnocení zaměstnanců v souladu s jejich výkony

ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

Manažeři


ROZSAH PROGRAMU:

6h prezenční forma nebo 2h individuální koučování (účastník si vybere kapitolu)

Lektor

Vladimír Urbanec

Nejvyšší dosažené vzdělání

Vojenská vysoká letecká škola Košice, Ing.

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • 14 let v oblasti prodeje a marketingu
  • 10 let lektorské praxe

Lektorské dovednosti – specializace

  • obchodní dovednosti
  • manažerské dovednosti
  • prezentační dovednosti a rétorika
  • osobnostní rozvoj, koučink
  • time management
  • management změn