Cena: 5.000 12.500  bez DPH

Naučíte se, jak pomocí správních otázek zjistit anebo vytvořit potřeby zákazníka.


Zrušit výběr
 Kč

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Otázky při prodejním jednání primárně slouží ke zjišťování potřeb zákazníka. Při prodeji ale často nejde jen o pouhé porozumění potřebám, ale především o samotné vyvolání potřeb. Správné kladení otázek je jednou z prvních důležitých předpokladů pro následné úspěšné prodejní jednání.


CÍLE PROGRAMU:

  • Naučit se, jak pomocí správních otázek zjistit anebo vytvořit potřeby zákazníka, odhalit zákazníkovy priority a postoje.
  • Využít otázek k vyvolání potřeb.
  • Naučit se využít správného kladení otázek pro cílenou argumentaci v prodeji.

OBSAH PROGRAMU:

  • Význam kladení otázek
  • Otevřené otázky
  • Aktivní naslouchání
  • Techniky kladení otázek

ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

Začínající, ale i zkušenější obchodníci, kteří chtějí získat nové zákazníky/proniknout na nové trhy


ROZSAH PROGRAMU:

4h online webinář nebo 2h individuální koučování (účastník si vybere kapitolu)

Lektor

Karel Jodas

Nejvyšší dosažené vzdělání

Open University

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • 19 let v oblasti prodeje
  • 14 let zkušenosti s rozvojem prodejců, KAM a manažerů
  • 8 let konzultační praxe

Lektorské dovednosti – specializace

  • Rozvoj a nastavování prodejních procesů a procesů sales managementu
  • Implementace CRM nástroje a Marketing & Sales controlling
  • na zlepšování obchodníků, managementu a sales procesů ve firmách