Cena: 5.000 12.500  bez DPH

Program představuje techniky a strategie pro úspěšnou akvizici nových významných zákazníků.


Zrušit výběr

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Účastníci se během programu seznámí s příčinami vzniku námitek ze strany zákazníka. Během programu si účastníci vyzkouší, jak námitkám předcházet a jak námitky řešit, když se objeví. Cílem je naučit účastníky úspěšně vyřešit zákaznické námitky a použít je pro úspěšné dosažení prodejních výsledků.


CÍLE PROGRAMU:

  • Zvládnout techniky zpracování námitek zákazníka a otočit námitku ve svůj prodejní prospěch.

OBSAH PROGRAMU:

  • Důvody a typy námitek
  • Různé techniky zpracování a překonávání námitek zákazníka.
  • Námitková banka

ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

Obchodníci, Key Account manažeři, Area Sales manažeři, Obchodní ředitelé


ROZSAH PROGRAMU:

4h online webinář nebo 2h individuální koučování (účastník si vybere kapitolu)

Lektor

Pavlína Křížová

Nejvyšší dosažené vzdělání

Univerzita Jana Amose Komenského v Praze, Mgr.

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • Lektor a konzultant – analýza potřeb, tvorba rozvojových plánů, jejich realizace a vyhodnocení
  • Training specialist – trenér a konzultant, analýza potřeb, tvorba rozvojových plánů, jejich realizace a vyhodnocení, podpora regionálních manažerů, tvorba výukových manuálů pro zaměstnance, prezentace zaměstnavatele na studentských dnech
  • 13 let trenérské praxe

Lektorské dovednosti

Komunikační dovednosti; Prodejní a obchodní dovednosti; Vyjednávání; Mystery shopping / mystery guest; Řízení konfliktů a rozdílnosti; Prezentační dovednost; Přesvědčivý projev; Manažerské dovednosti a motivace; Individuální a týmové koučování