Cena: 12.500 25.520  bez DPH

Naučíte se důslednosti a zjistíte, co se od manažera v denním provozu očekává, na jakých principech a pravidlech je postaven jeho úspěch a také vše, co ještě dělá manažera manažerem.


Zrušit výběr

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Program je profesní kvalifikací na práci manažera obecně a je určený pro všechny manažery, kteří se chtějí naučit nebo zlepšit kvalitu řízení lidí a svého oddělení. Přinášíme Vám koncept rozvoje, který je unikátní na Oxford Universitě. Rozvoj nejen v kompetencích, ale i v rozvoji hodnot. A to díky metodě založené na esejích a vlastní iniciativě. S využitím této metody a prostřednictvím eseje ” Jak zlepšovat svůj tým /své oddělení” kvalitně implementujete nové poznatky v prostředí Vaší firmy a Vašeho segmentu. Naučíte se důslednosti a zjistíte, co se od manažera v denním provozu očekává, na jakých principech a pravidlech je postaven jeho úspěch a také vše, co ještě dělá manažera manažerem. Získáte konkrétní nástroje a souvislosti, které Vás budou celou Vaši manažerskou kariéru podporovat, a můžete na nich stavět.


CÍLE PROGRAMU:

  • Uvědomíte si, co je cílem práce manažera, jestli se na ni hodíte, jaké jsou výhody, nevýhody a zda ji vlastně chcete dělat.
  • Naučíte se, co je to operativní každodenní management a jak zajistit plnění úkolů, které Vám umožní ihned převzít manažerský provoz oddělení.
  • Naučíte se, jak po převzetí oddělení zachovat fungující nastavení, kdy a jak začít tým zlepšovat a jak pracovat s nadčasovostí při řízení, nastavení lidí a komunikaci s nimi, a přitom si zachovat zdravý nadhled.
  • Naučíte se, jak si nastavit základní manažerské nástroje, aby oddělení fungovalo, včetně souvislostí mezi KPI, motivací a systémem práce.
  • Naučíte se nastavit systém řízení adekvátně k Vašemu týmu a upravit ho tak, aby fungoval u Vás ve firmě a v českých specifických podmínkách.
  • Rozvoj hodnot manažera, změna jeho přístupu a postoje podle hodnot Oxford University.
  • Osobnostní rozvoj – sebezkušenostní složka (rozvoj vlastní iniciativy a získání energie).
  • Naučíte se správně rozhodovat díky novým hodnotám a faktům ze 2 zdrojů a zvýšíte tak kvalitu svého rozhodování. Díky změně hodnot více využijete i dříve nainvestované peníze do rozvoje.

OBSAH PROGRAMU:

3. část

  • Vedení plánovacích a hodnotících rozhovorů
  • Vedení měsíčních rozhovorů nad osobním hodnocením
  • Vedení společných návštěv a koučování
  • Vedení porad

ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

Manažeři, team leadeři a další pracovníci, kteří vedou týmy pracovníků


ROZSAH PROGRAMU:

2 dny prezenční forma nebo 2h individuální koučování (účastník si vybere kapitolu)

Lektor

Karel Jodas

Nejvyšší dosažené vzdělání

Open University

 

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • 19 let v oblasti prodeje
  • 14 let zkušenosti s rozvojem prodejců, KAM a manažerů
  • 8 let konzultační praxe

 

Lektorské dovednosti – specializace

  • Rozvoj a nastavování prodejních procesů a procesů sales managementu
  • Implementace CRM nástroje a Marketing & Sales controlling
  • na zlepšování obchodníků, managementu a sales procesů ve firmách