Cena: 7.500 12.500  bez DPH

Účastníci získají teoretické a praktické zkušenosti v práci s klíčovými zákazníky.


Zrušit výběr

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Účastníci získají teoretické a praktické zkušenosti v práci s klíčovými zákazníky. Cílem programu je naučit se identifikovat klíčové zákazníky a umět s nimi pracovat.  Absolventi se naučí použít matici KAM v jejich vlastní praxi a následně s ní pracovat.


CÍLE PROGRAMU:

  • Více se zaměřit na své zákazníky.
  • Vybudovat oboustranně výhodný vztah.
  • Zefektivnění zdroje a investice.
  • Správné zaměřit nabídek na konkrétní typy klientů.

OBSAH PROGRAMU:

  • Analýza zákazníků
  • Stanovení pravidel pro key accounts
  • Strategie výběru key accounts
  • Důležitost key accounts versus investovaná energie firmy/obchodníka
  • Matice KAM
  • DMU-Decision Making Unit
  • SWOT analýza

ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

Key account manager, obchodník, sales manager


ROZSAH PROGRAMU:

6h prezenční forma nebo 2h individuální koučování (účastník si vybere kapitolu)

Lektor

Karel Jodas

Nejvyšší dosažené vzdělání

Open University

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • 19 let v oblasti prodeje
  • 14 let zkušenosti s rozvojem prodejců, KAM a manažerů
  • 8 let konzultační praxe

Lektorské dovednosti – specializace

  • Rozvoj a nastavování prodejních procesů a procesů sales managementu
  • Implementace CRM nástroje a Marketing & Sales controlling
  • na zlepšování obchodníků, managementu a sales procesů ve firmách