Cena: 5.000 Kč – 12.500 Kč bez DPH
Účastníci se naučí rozlišovat efektivní a neefektivní styly komunikace a poznají jejich důsledky.
POPIS PROGRAMU:
Účastníci se naučí rozlišovat efektivní a neefektivní styly komunikace a poznají jejich důsledky. Uvědomí si, jaké jsou bariéry v komunikaci a co způsobují. Naučí se sladit verbální a neverbální komunikaci a zvýší tak svou důvěryhodnost při jednání. Seznámí se s principy aktivního naslouchání a vyzkouší si ho na příkladech z každodenního života. Uvědomí si význam empatie, která může významně snižovat negativní emoční hladinu při komunikaci. Budou znát základní komunikační typologii partnerů a budou tak umět předcházet konfliktním situacím a naučí se řešit námitky komunikačních partnerů. Pochopí, jak vypadá konstruktivní kritika, pochvala a omluva a jak je lze využít v mezilidské komunikaci. Především se ale naučí, jak sdělovat informace tak, aby nemuseli opakovaně vynakládat svůj čas energii.
CÍLE PROGRAMU:
OBSAH PROGRAMU:
ÚČASTNÍCI PROGRAMU:
Obchodníci, manažeři
ROZSAH PROGRAMU:
4h online webinář nebo 2h individuální koučování (účastník si vybere kapitolu)
Pavlína Křížová
Nejvyšší dosažené vzdělání
Univerzita Jana Amose Komenského v Praze, Mgr.
Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru
Lektorské dovednosti
Komunikační dovednosti; Prodejní a obchodní dovednosti; Vyjednávání; Mystery shopping / mystery guest; Řízení konfliktů a rozdílnosti; Prezentační dovednost; Přesvědčivý projev; Manažerské dovednosti a motivace; Individuální a týmové koučování