Cena: 7.500 12.500  bez DPH

Program představuje techniky a strategie pro úspěšnou akvizici nových významných zákazníků.


Zrušit výběr

Chcete poradit? Zavolejte nám: +420 771 132 005

Popis

POPIS PROGRAMU:

Program představuje techniky a strategie pro úspěšnou akvizici nových významných zákazníků. Během programu si účastníci pod vedením lektora vytvoří svou vlastní strategii na získání významné akvizice pro svou prodejní praxi.


CÍLE PROGRAMU:

  • Dozvíte se co je akvizice nových firem.
  • Způsob, jak získat nového zákazníka a zachytit se drápkem

OBSAH PROGRAMU:

  • Přínosy akvizice, cíle akvizice,
  • 3P analýza zákazníka
  • Lanchesterova strategie akvizice v prodejní praxi
  • Příklad akvizice

ÚČASTNÍCI PROGRAMU:

Akviziční Obchodník, Key Account manažer, Area Sales manažer, Obchodní ředitel


ROZSAH PROGRAMU:

6h prezenční forma nebo 2h individuální koučování (účastník si vybere kapitolu)

Lektor

Zdeněk Randa

Nejvyšší dosažené vzdělání

VŠ elektrotechnická v Praze, Ing.

 

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

  • Lektor a konzultant
    • lektorská činnost v oblasti řízení prodejního týmu, komunikačních a prodejních dovedností.
    • Příprava, vedení a implementace vzdělávacích projektů
  • 24 let trenérské praxe

 

Lektorské dovednosti

Řízení prodejní organizace a služeb; Řízení a vedení lidí v prodejní organizaci; Komunikační dovednosti; Prezentační dovednosti; Vyjednávání; Spolujízdy; Prodejní dovednosti; Řízení projektů; Individuální a týmové koučování; Leadership pro vedoucí pracovníky